2.1.12


Σκέψεις για το Νέο Χρόνο


·  Ζήτησα από το Θεό να αφαιρέσει τις κακές μου συνήθειές.  

Ο Θεός είπε Όχι
Είναι δική σου δουλειά να τις αρνηθείς.

·  Ζήτησα από το Θεό να κάνει καλά το παιδί μου που ήταν ανάπηρο. 

Ο Θεός είπε Όχι
Το πνεύμα του είναι εν τάξει, το σώμα του είναι μόνο προσωρινό. 
·  Ζήτησα από το Θεό να μου χορηγήσει υπομονή. 

Ο Θεός είπε Όχι
Η υπομονή είναι αποτέλεσμα των δοκιμασιών· δεν χορηγείται αλλά μαθαίνεται. 
·  Ζήτησα από το Θεό να μου δώσει ευτυχία.  

Ο Θεός είπε Όχι
Εγώ σου δίνω ευλογίες. Εξαρτάται από σένα αν θα νιώσεις ευτυχία. 
·  Ζήτησα από το Θεό να μου αφαιρέσει τον πόνο. 

Ο Θεός είπε Όχι
Οι θλίψεις σε απομακρύνουν από τις κοσμικές φροντίδες και σε φέρνουν πιο κοντά Μου. 
·  Ζήτησα από το Θεό να κάνει το πνεύμα μου να αυξηθεί.  

Ο Θεός είπε Όχι
Πρέπει να αυξηθείς από μόνος σου!  Εγώ όμως θα σε κλαδέψω για να γίνεις περισσότερο καρποφόρος. 
·  Ζήτησα το Θεό πράγματα για να μπορέσω να απολαύσω τη ζωή.  

Ο Θεός είπε Όχι
Εγώ σου δίνω τη ζωή, για να μπορείς να απολαύσεις τα πράγματα.
·  Ζήτησα από το Θεό να με βοηθήσει ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΩ τους άλλους, τόσο πολύ όσο Εκείνος αγαπά εμένα. 

Ο Θεός είπε...  Ναι.

Επιτέλους! Έπιασες το νόημα.

Από το Ίντερνετ

--------------------------------------------------------------------------------------

« Ούτως ας λάμψη το φως σας έμπροσθεν των ανθρώπων, 
διά να ίδωσι τα καλά σας έργα και δοξάσωσι τον Πατέρα σας 
τον εν τοις ουρανοίς.»
Ματθ. 5:16  ) 
--------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: neakaipalaia@gmail.com