30.11.11

Όπως εκείνοι δεν γνώριζαν 
...πότε θα έρθει για πρώτη φορά...
...κι εμείς δεν γνωρίζουμε πότε θα επιστρέψει. 
Η ΥΠΟΣΧΕΣΗ
«Προσέχετε, αγρυπνείτε, διότι δεν γνωρίζετε πότε θα είναι ο καιρός.
Σαν κάποιο άνθρωπο που αναχώρησε από την πα­τρίδα του και άφησε το σπίτι του και έδωσε στους δούλους του την εξουσία, στον καθένα το έργο του και στο θυρωρό έδωσε την εντολή να επαγρυπνεί. Αγρυπνείτε, λοιπόν.
Διότι δε γνωρίζετε πότε έρχεται ο κύριος του σπιτιού: το βράδυ ή τα μεσάνυχτα ή στο λάλημα του πετεινού ή το πρωί, μη τυχόν και έλθει ξαφνικά και σας βρει να κοιμάστε. Και αυτό που λέω σε σας, το λέω σε όλους: αγρυπνείτε!»
(Μάρκος 13:33-37).

ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ
Ο Κύριος έρχεται, περνάει κοντά μου, διασταυρώνεται με το δρόμο μου, χτυπάει την πόρτα μου με χίλιους δυο τρόπους.
__Στη διάρκεια της ημέρας μου, πότε αντιλαμβάνομαι την παρουσία του Ιησού;
__Εκείνος ξέρει να κρύβεται καλά, για να μπορώ να τον αναζητώ καλύτερα.
__Εκείνος γίνεται παρών μέσω ενός προσώπου, ενός φτωχού, μιας λέξης.
__Στην εκκλη­σία, στον δρόμο, στο σπίτι, εκεί που εργάζομαι.
__Μέσα από κάτι που διαβάζω, μια συνάντηση, μια εσωτερική έμπνευση, μια είδηση, ένα γεγονός.
__Οφείλω να καλλιεργώ την επαγρύπνηση, να είμαι προσε­κτικός και ξύπνιος.
Όχι αφηρημένος ή αδιάφορος.

Από τις "Ενοριακές Καμπάνες" 25-11-2011
 --------------------------------------------------------------------------------------
Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com