17.11.11


Ληξίαρχος απολύθηκε επειδή αρνήθηκε
να τελέσει γάμο ομοφυλομανών

Το Δημαρχείο της Χάγης απέλυσε τον 67χρονο υπάλληλο Wim Pijl, που αρνήθηκε να τελέσει γάμο ομοφυλομανών λόγω των θρησκευτικών του πεποιθήσεων. Ο ίδιος δήλωσε: 
Για εμένα αυτό είναι προσωπική υπόθεση. Ο Θεός μου είναι αντίθετος σε γάμους ομοφυλομανών. Ως χριστιανός έμαθα από τη Βίβλο ότι υπάρχει μόνο ένας γάμος, μεταξύ ενός άνδρα και μίας γυναίκας”. Δεν είμαι εγώ που κάνω διακρίσεις για τους ομοφυλομανείς, αλλά είμαι εγώ που διώκομαι για τις δικές μου πεποιθήσεις, γι' αυτό θα κάνω κάθε δικαστική προσπάθεια για την υπεράσπιση των θρησκευτικών μου δικαιωμάτων”, είπε ο Pijl.
Για την ιστορία, η Ολλανδία ήταν η πρώτη χώρα που νομιμοποίησε γάμους ομοφυλομανών το 2001. 
__Ο Πρωθυπουργός Mark Rutte είπε ότι εγγυάται το δικαίωμα των ομοφυλομανών να συνάπτουν “γάμους” όμως αναγνωρίζει και το συνειδησιακό πρόβλημα των υπαλλήλων, που είναι αρκετά περιπλοκο και ζήτησε τη γνώμη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. 
__Το Δημοτικό Συμβούλιο της Χάγης ρωτάει τώρα τους νέους ληξιάρχους αν είναι έτοιμοι να κάνουν γάμους ομοφυλομανών.

ΠΗΓΗ: ReligionNewsBlog.com, 16-11-2011 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στείλτε αυτό το μήνυμα τώρα σε κάποιον ενδιαφερόμενο φίλο σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΤΟ "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" 

Αν και δεν δημοσιεύουμε σχόλια, λαβαίνουμε υπόψη μας ό,τι και αν μας στείλετε. 
Διεύθυνση: BBASOS@gmail.com